Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Merhaba,
Ben / için bir disk bölümü (partition) zorunluluğu dışında bir zorunluluk olduğunu sanmıyorum. Takas alanı için bir disk bölümü ayrılması önerilir ancak bir zorunluluk değildir.

Bir de yanlışmıyım bilmiyorum. Artık bellekler gb ler ile ölçülüyor. Hala takas alanı gerekli mi? Düşünün bellek 2 gb takas alanı 4 gb mi olmalı? Bana biraz saçma gibi geldi. Bilen biri aydınlatırsa iyi olur.