udev

Selam,

Bayramda sistemi backport deposundan güncelledim.
Bugün şimşek çaktı, elektrik kesildi...
Neyse elektrik geldi sistem açıldı, arts ses
kartın yok mu dedi.... Haydaaa, bu nereden çıktı.
Sonra sistemin son güncellemeden beri ilk defa
kapandığı aklıma geldi. Biraz /etc içinde debelendikten
sonra şu udev'i eski sürümüne indirgeyeyim bakalım
ne olacak dedim. Öyle yaptım. Sistemi yeniden
başlattım. Herşey yerli yerine gelmişti.

Hotplug'sız udev'in daha iyi olacağını düşünmüş
olmalı birileri sanırım, ama gereğini yapmak lazım.
Acaba kararlı dağıtımı kullanmayanlar ne yapıyor
diye merak ettim (bilhassa kararlı dağıtımın
geleceği olan testing). udev 100 ile 56 arasında lsmod
çıktısı bakımından 1 e 3 uzunluk farkı var. Bunlar
el yordamıyla yüklenmez ki.

Esen kalın,
Nilgün