Re: Hoe een Android device beter te mounten

Geert Stappers <stappers@stappers.nl> writes:

> Het zou kunnen dat daar heeeel veel gevraagd wordt, maar ik kan het mis
> hebben. Vandaar dat ik graag de output van
>
>     mount | grep VERDER_FILTER
>
> zou zien.  "VERDER_FILTER" is dan iets dat alleen de android is.

Het enige dat ik zie is:
    gvfsd-fuse on /run/user/1000/gvfs type fuse.gvfsd-fuse (rw,nosuid,nodev,relatime,user_id=1000,group_id=1000)

Wat ik vreemd vind, want de Android 'schijven' zijn:
    drwx------ 1 cecil cecil 0 Jan  1  1970 Internal shared storage
    drwx------ 1 cecil cecil 0 Jan  1  1970 SD card

--
Cecil Westerhof