Re: Hoe een Android device beter te mounten

On Fri, Mar 31, 2023 at 09:47:31AM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Als ik een Android via USB koppel, dan is deze via de command line
> bereikbaar via:
>     /run/user/1000/gvfs/mtp:host=LENOVO_Lenovo_TB-8705F_HA141AZC/Internal\ shared\ storage
>
> Als ik dan een mv probeer van mijn computer naar de Android, dan krijg
> ik:
>     mv: preserving times for './file2move': Operation not supported
>     mv: preserving permissions for ‘./file2move’: Operation not supported
>
> $? bevat 0 en het bestand staat er ook, maar met de verkeerde tijd en
> eventueel verkeerde permissies.

> [...]

Het zou kunnen dat daar heeeel veel gevraagd wordt, maar ik kan het mis
hebben. Vandaar dat ik graag de output van

    mount | grep VERDER_FILTER

zou zien.  "VERDER_FILTER" is dan iets dat alleen de android is.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse