Re: Foutmelding van apt cronjob

Op 07-12-11 20:53, Teus Benschop schreef:

> 1. Zijn er andere rechten als cron een job draait?

Nee, cron.daily wordt ook als root uitgevoerd.

> 2. Zelfs als er dezelfde rechten zijn heb ik vaak gemerkte dat de cron
> jobs in een andere bash environment draait.

Klopt, het environment is wel anders.

> Misschien worden er enkele variabelen niet goed ingesteld?

Als ik het script gewoon als root uitvoer gaat het ook niet goed (ik
krijg dan geen commandline terug).

Ik krijg de neiging apt te herinstalleren, of dat goed gaat? ;-)
apt-get install --reinstall apt

Wat ik nog vergat te zeggen is dat het om Lenny gaat.

Groet,
Paul.

--
http://www.vandervlis.nl