Geen security.debian.org gebruiken (was: Proposed updates)

Heiko Noordhof schreef:

> Als ik het goed begrijp, dan zit het zo:
>
> Security-updates moeten vaak snel vrijgegeven worden, maar ze moeten ook
> niks stuk maken. Daarom komen ze niet direct in de normale updates
> terecht. Maar na enig testen in de praktijk worden ze bij de normale
> updates gezet.
>
> Daardoor kun je kiezen: als je security-updates pas wilt hebben als ze
> een tijdje getest zijn, dan zet je *geen * regel met
> (snel) veilig, maar wel wat stabieler. Wil je de |security-updates wel
> zo snel mogelijk hebben, met iets meer risico dat ze iets breken, dan
> [...]

Dit roept toch een volgende vraag op:

Na hoeveel dagen komen security-updates toch in stable terecht als je
geen regel met "security.debian.org" in je sources.list hebt staan?

En zijn er hier mensen die dat ook daadwerkelijk gebruiken?

Ik ben eigenlijk al lang op zoek naar een methode om sommige systemen
sneller te kunnen voorzien van security-updates dan andere systemen,
waarbij die eerste systemen dan een soort praktijktest vormen voor de
andere.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--