Proposed updates

Hallo,

Ik kwam onlangs weer eens de term "proposed-updates" tegen en besloot
toch eens te gaan kijken wat dit precies is. Het blijken verbeteringen
te zijn in pointreleases:
http://www.debian.org/releases/stable/errata#pointrelease

Nu had ik nooit een regel met iets als dit in mijn sources.list:
deb http://ftp.nl.debian.org/debian lenny-proposed-updates main contrib

Dat heb ik nu toch maar even gedaan, en er worden enkele packages (alle
met "mysql" in de naam) voorgesteld om te installeren.
Ik zie hier echter veel meer packages:
http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/lenny-proposed-updates/
Komt dat misschien omdat ik altijd "dist-upgrade" gebruikt in apt en
aptitude, is dat hetzelfde als die proposed-updates gebruiken?
Maar waarom dan die extra mysql packages?

Verder denk ik dat ik niet de enige ben die geen proposed-updates
gebruikt in zijn sources.list. Als er nu security-updates komen, zijn
die dan voor de proposed-updates versie of voor de gewone versie van een
pakket?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--