Re: Problemer med installation af SpamAssassin

David List <david@davidlist.dk> writes:

> At se om der kommer fejlmeddelelser om f.eks. manglende opfyldte
> afhængigheder under installationen inden jeg kører den rigtigt. Der er
> jo tale om at installere en unstable pakke på et stable system.

Men mindre du er dum nok til at bruge --force-depends vil dpkg ikke
begynde at installere pakker hvis afhængigheder ikke er opfyldt. Så du
opnår ikke rigtigt noget ved ikke bare at installere pakken, dpkg skal
nok fortæller dig hvis afhængigheder ikke er opfyldt.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a