Re: fer funcionar una wifi realtek

> Potser és una immensa tonteria això que et diré, però no sé, per si de
> cas...
>
> Deixa estar el network-manager de gnome i prova amb el wicd
> (http://wicd.net). A mi em passaven coses molt rares amb el wifi fins
> que vaig provar aquest. I m'hi vaig queda :)

No utilitzo pas gnome, si no kde4, però per això no he utilitzat ni una cosa ni l'altre si no les wireless-tools des de la línia de comandos a una consola com a root.

Sí que vaig provar un cop amb el wicd, però passava exactament el mateix. Veia les xarxes però era incapaç de conectar-se.
A mi també m'agrada el wicd. De fet es el que utilitzo a un vell portatil que tinc amb xfce4 i una broadcom antiga i va la mar de be.