Re: fer funcionar una wifi realtek

Potser és una immensa tonteria això que et diré, però no sé, per si de
cas...

Deixa estar el network-manager de gnome i prova amb el wicd
(http://wicd.net). A mi em passaven coses molt rares amb el wifi fins
que vaig provar aquest. I m'hi vaig queda :)

El dj 10 de 06 de 2010 a les 13:36 +0200, en/na angel va escriure: