/var/run/drives/usbdisk-...

Bones.

M'acabo d'adonar que hi ha algun problemilla amb el pmount i tota la mandanga aquesta.

Tinc l'usuari al grup plugdev i no puc muntar dispositius suposadament extraïbles, una andròmina usb, un disc usb extern
Un cat /sys/block/sdb/removable dona 1 indicant que efectivament el dispositiu és extraïble en el cas de la andròmina i paradoxalment en el cas del disc a /sys/block/sdc/removable hi tinc un 0

He provat d'afegir-ho a /etc/pmount.allow sense èxit.

Un pmount -d /deb/sdb2 em diu que sols l'usuari root pot muntar /dev/sdb2 a /var/run/drives/usbdisk-sdb2 !!!

La cosa passa tant amb Kde com amb Gnome ( si si també el faig anar ;-) ).

Si algú en sap alguna cosa s'agraïria.