Re: rdesktop

A l'escola emprem un programari propietari win32 per a la gestió administrativa, notes dels alumnes i borricades vàries.
Al final em vaig emprenyar com una mona i ara hi tinc una màquina amb XP Pro Legal i el programari de XPUnlimited ( 121,80 € ) per estalviar-me aquestes coses, l'altre dia ho vaig estar testejant i vaig obrir fins a 46 sessions de rdesktop ( amb usuaris diferents ) desde estacions amb etch.