Compilar nucli en altra màquina

Hola

He instal·lat Debian Slink (2.1) en un portàtil petitó, un Compaq Aero que és un 486 amb 8 MB de RAM!

El que passa és que no tinc gaire espai al disc dur, i m'agradaria compilar-li el kernel per ajustar-lo i fer-lo més petit (Un 2.0.37 duu ara mateix, li compilaria un 2.0.39, què opineu?). Només necessita suport per PCMCIA i poca cosa més. Sabeu si és gaire engorrós compilar el nucli en una altra màquina (més potent), i després portar-ne els resultats al petitó?

Els fitxers serien: bzImage, System.cat, i el directori /lib/modules/2.* i ja està?

Gràcies!

Andreu Bassols i Alcón
Webmestre d'Eines: http://www.eines.info
Weblog personal: http://annys.eines.info/raims