Re: Шрифти в konsole

25 серпня 2005 о 15:19 +0300 Yanovych Borys написав(-ла):
> Давайте за умови "не пропонувати легких
> шляхів"  :-) . Взагалі, саме це я і пробував
> проробити самостійно. Результати
> невтішні.

> Жирний шрифт виглядає просто жахливо.

> Не помітив відчутних змін.
А ти впевнений, що відключив його? Щось я не бачу там питань про
згладжування, десь воно мабуть в іншому місті. Колись я це бачив в
центрі керування KDE. І різницю непомітити неможливо.

> Цей варіант призводить до життя в
> радужному світлі (кольоровий меандр
> навколо літер), не розумію, чому цю опцію
> рекомендується використовувати для
> LCD-моніторів.
Цікавий у тебе монітор. У мене на CRT-моніторі дефекти помітні лише у
деяких шрифтів... Можеш спробувати дозволити sub-pixel rendering та
змінити значення параметра "rgba" на щось інше (файл
/etc/fonts/conf.d/sub-pixel.conf). Спробуй змінити значення за замовчанням
("rgb") на "bgr", "vrgb" або "vbgr".

> Може, все ж таки проблема в налаштуваннях
> X11? :-)
А до чого тут X11? Тут проблема в поганих шрифтах.

--
Eugeniy Meshcheryakov

Kyiv National Taras Shevchenko University
Information and Computing Centre
http://icc.univ.kiev.ua