Re: Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

Teşekkür ederim ilginiz için, sanırım tek yol dediğiniz gibi RAID'i iptal etmek. Linux tabanlı bir işletim sisteminde ısrar etme nedenim python geliştirme için windowsa epey bi fark atması. Normal bir taşınabilir bilgisayar olmadığı için sistem özellikleri epey yüksek :) MSI' ın gaming serisi notebooklarından. Tekrar teşekkür ederim, iyi çalışmalar.

----- Original Message -----

From: Osman Yozgatlioglu

Sent: 04/12/12 01:10 PM

To: Mustafa Kisa

Subject: Re: Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

Şöyle birşey önerebilirim, madem yeniden kurmada sorun yok, Raid0'ın size herhangi bir yararı da yok. Raid'i devreden çıkarıp bir diskin belli bölümüne Debian, diğer diske Windows7 kurar kullanırsınız.
İsterseniz, yani çok ihtiyacınız olacaksa, Windows7 içinden diğer diskteki boş alanı stripe olarak tanıtabilirsiniz.

Taşınabilirler pek ilgi alanıma girmiyor gerçi ama çift disk takılabilen taşınabilir de ilk defa gördüm. :)

İyi çalışmalar,