Re: Debian VPS

Merhaba,

http://howtoforge.org/perfect_setup_debian_etch_p4

Arda

2009/10/19 Can Yapan <can@canyapan.com>
Selamlar,
Ben sayfalarımı host etmek için bir vps kiralamayı düşünüyorum.. Bununla ilgili kafamda birkaç soru işareti var..

- Bir süredir debian üzerinde çalışıyorum. Ancak apache ile web sayfası host etme ile ilgili neredeyse hiçbirşey bilmiyorum.. Nereden başlamamı önerirsiniz?

- Kiralamayı düşündüğüm vps ile beraber 2 ip veriliyor bu ipleri ne için kullanacağım.. 10 sayfa host etmem gerekiyor bu konuda bir sorun yaşarmıyım?

- Üzerinde ne tür programları kullanmamı önerirsiniz? apache, php, mysql falan olacak ancak başka ne tür güvenlik veya web hosting ile ilgili ne kurmalıyım?

Teşekkürler...
Can Yapan