From: "gokhan bayrak" <gokhanb81@gmail.com>
To: "Tuğba Yılmazer" <kul_kedisi_siktirella@hotmail.com>
Subject: Re: ubuntu 6.10 gnome Ã&#65533;§ubuÃ&#65533;�u
Date: Thu, 5 Apr 2007 12:46:41 +0300

kusuruma bakmayın ama patavatsızlığınız diz boyu...

insanlara ekmek süt yardımından bahsediyorsunuz ama şu mail adresinizi ve
yazdıklarınızı gören bi Afrikalı eminim sizin ekmek süt yardımınızı kabul
etmez !

çünkü genelde ekmeğini, taşı sıkıp suyunu çıkararak kazanan insanlar,
gururlu insanlardır...

Güney Afrikada yapılanları sanki Türkiyede yaşamadıkmı? yada yaşamıyormuyuz
? bunu tüm Türk halkını sevmemeklemi sonuçlandırcaz yani ?

bu yazdıklarınıza inatla bile ubuntu kullanmak lazım aslında.. tartışma
yaratmak istemezdim ama yazdıklarınıza dayanamadım... özür dileyerek iyi
çalışmalar dilerim...

Problemsiz mesajlaşmaya "Evet" deyin! http://www.communicationevolved.com/tr-tr/