Re: ubuntu 6.10 gnome �§ubu��u

hem ben ne yapayim ubuntu-tr'yi? bana ne ubuntu-tr.com'dan. buradaki bilgi seviyesi baska yerde olmaz ki. buradan alacagin yanit ubuntu-tr sitesi ya da baska yerle kiyaz olmaz ki. bence burasi cok iyi. buranin arsivini okudum mukemmel. yok burasi cok guzel.

From: Tuğba Yılmazer <kul_kedisi_siktirella@hotmail.com>
To: talat@uyarer.com, debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: ubuntu 6.10 gnome Ã&#65533;§ubuÃ&#65533;�u
Date: Wed, 04 Apr 2007 13:03:03 +0000

neden? ubuntu debian sayilmiyor mu? bence ubuntu konusunda yanit alabilmek incelik olmamali. redhat konusunda sorsaydim incelik olabilirdi. (bunu da kimsenin yapacagini sanmam ya neyse) ama soz gelimi ben alirim debian'i tubuntu yaparim. O zaman Tubuntu sirf adi degisti diye debian olmaz mi?

ikisinde de apt-get var?
ikisinde de deb paketi var?
ikisinde de dpkg var?

debian sirf adi degisti ve baskalari tarafindan gnome yuklenip dagitildi diye neden debianlik dan ciksin ki?