network profilleri (konum)

merhaba

şirkette, evde ve bazı müşterilerimde kullandığım networ ayarlarım hep farklı farklı. bunu her defasında elimle ayarlamak yerine netwrok admindeki konum ile yapmak istedim ama başarılı olamadım. googleda yaptığım aramalarda da sonuç elde edemedim. whereami diye bir paketi buldum ama bunuda ayarlıyamadım ki çalışmadı.

debian etch kullanıyorum. wireless etherneti her gittiğim yerde elle ayarlamk yerine network profili nasıl kullanabilirim?

herkese kolay gele.