Kuser, Synaptic root şifremi kabul etmiyor.

       Merhaba,
       Herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun. İki-üç gündür sistemimde garip bir şeyler oldu. Debian  Etch kullanıyorum. KDE' ye girdiğimde konsolda root olmak istediğimde şifremi yazıp istediğim işlemleri yapabiliyorum. Hiç problem olmuyor. Ama mesela synaptic veya kuser gibi grafik ekranda yapmak istediğim root yetkili işlemlerde root şifremi kabul etmiyor.
       İki gün önce "sudo" paketini kurmuştum. Acaba onunla bir ilgisi olabilirmi?
       İyi çalışmalar...