x.org u yapılandıramıyorum

merhaba

dpkg-reconfigure xserver-xorg ile yapılandırmayı denediğim zaman bütün ayarları yatpıktan sonra şu uyarıyı alıyorum:

xserver-xorg postinst warning: not updating /etc/X11/X; file has been customized

ama '/etc/X11/X' '/bin/X' e (yanlış hatrılamıyorsam) bağlı bi sembolik bağ ve linux executable dosya. sonuç olarak i915 ekran kartımı kullanamıyorum şuan. bunu nasıla aşar ve ekran kartımı nasıl kullanabilirim. bu haliyle film izlemek çokda güzel olmuyor...

herkese kolay gele...

--
M.Barış ÜNAL
NOVA Bilişim Teknolojileri