Re: wpa

Per 05 Eki 2006 13:33 tarihinde, talat uyarer şunları yazmıştı:
> aslında networkmanager diye birsey var istersen bunuda bir arastır cunku
> wpa konusunda baya kolaylık salıyıor. Eger gnome kullanıyorsan bir tane
> arayuzu var ama kde icin olan arayuzunu Suse geliştirdigi icin yast istiyor
> kde arayuzu :)
Merhaba,
Network manager gerçekten de işe yarıyor. Debian Etch, gnome ve gnome arayüzü
kullandım. Linksys (Cisco System) broadcom sürücü [06:00.0 Network
controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g Wireless LANController
(rev 03)] alt yapısı ile WPA, TKIP kullanarak bağlantı sağladım.
Diğer gnome ve kde araçları ile wpa, tkip bağlantıda başarısız olmuştum.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr