Re: Birkac Acil Soru...

On Wednesday 22 March 2006 23:35, Fatih ÜNAL wrote:
> Aslında sorunum ses ten ziyade ekran kartı.
> Kerneli zaten güncelliyemiyorum ki bu yüzden debian dan soğudum bile
> diyebilirim.
>
> (Ekran kartım NVIDIA GeForce 6200 256 MB TurboCache)
>
> Kernel 2.6 kurmaya kalktığımda verdiği hata çok ilginç ti, "Bölümlenebilir
> bir ortam bulunamadı, lütfen bu makinaya bir sabit disk takılı olduğunda
> emin olun" diyordu. Fakat, benim ne sata diskim var ne de scsi.
> (http://www.koyuncudanhaberler.com/mailimages/PackardBell/PBR9755.jpg -
> bilgisayarım budur. özellikleri orada mevcut.)

> [...]
Merhaba,
Bu cihazı SimplyMepis 3.4.3 çalışan CD ile açıp ekran kartınızı ne şekilde
tanıdığına bakabilir misiniz?
Eğer sorunsuz tanırsa (nvidia desteği kendi içinde vardır) ve mepis'i
beğenirseniz "installme" betiğini çalıştırıp bir debian etch sahibi
olabilirsiniz. Debian'dan soğumanızı istemeyiz:)
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com