Re: 5+1 ses sistemi problemi

Sanırım bir konuda anlaşamadık. Bu bahsettiklerinizi ben de zaten
biliyor ve uyguluyorum. Belki de sorunu tam aksedemedim.

Sorun gnome|kde özelinde değil. Herhangi bir mixer uygulaması
(alsamixergui, gnome-alsamixer, audio-mixer vs..) ile yaptığım
değişiklikler etki etmiyor. Yani tek bir uydu dışında ses alamıyorum hiç
bir şekilde.

signorelli schatz yazmış: