XF86Config-4 silinirse

Merhaba;

Bugun xserver ayarlarını yeniden yapmak
istedigim bir makinede garip bir seyler karsilastim.
ben dpkg-reconfigure xserver-xfree86 ile yeni bastan
konfigure ediyordum ancak bir turlu ayarladigim
ozellikler XF86Config-4 dosyasinda gorunmuyordu.

Bir suru kurcaladim ugrastim.

Ve isin garibi ben XF86Config-4 un ismini degistirerek
falan biseyler deniyorum, bu konfigurasyon yazilimi
eski ayarlarimin ne oldugunu nasil oluyorsa
hatirliyor, bulup biyerlerden getiriyor. Mesela Klavye
ayarinda tr_q yazmam gereken yere Q yazmisim. Ben
XF86Config-4 in ismini degistirsem de bana onceki ayar
olarak bunu getirip duruyordu. Sinirlendim
XF86Config-4 ve XF86Config-4.bak dosyalarini sildim.
xserver-xfree86 i reinstall yaparim boylece
XF86Config-4 yeni bastan olusturulur diye dusundum
taze taze olur diye. Fakat nerede... Olmadi.
xserver-common i da reinstall ettim ondan da bi hayir
goremedim. Agdaki baska bir makinadan rsync ile
XF86Config-4 dosyasini cektim. Yeniden config
yaptiriyorum ne oluyorsa bi turlu degistirmiyor.
Ozellikleri rw-r--r-- olmasina ragmen. Su anda ekran
karti chipset S3 Virge DX olmasi gerekiyor fakat diger
bilgisayardan gelen Trident seklinde yaziyor
XF86Config-4 de. Bir turlu degismiyor.

Bilgilendirebilirseniz cok sevinirim.

Saglicakla.

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.