Re: Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi - ACI SON :(

* eternalnewbee [2005-05-20 02:19:05+0300]
> Gizlilige o kadar COK onem veriyorsaniz, listeye yazmayin.
>
> Lutfen bu tip anlamsiz dipnotlarla listeye eposta gondermeyin.

Ben de bu iletinin, muhabatinizin durumunu yeterince degerlendirmeden
yazdiginiz kirici bir uyari oldugunu dusunuyorum, ne yapacagiz simdi?
Mehmet beyin kullandigi sirket sunucusu gonderilen her postaya boyle bir
notu otomatik olarak ekliyor (olabilir); yani bu bir kurumsal politika,
sahsa ait bir konu degil.  Oyle olsaydi bile birbirimizi uyarirken daha
nazik bir dil kullanmamiz gerekir.

Sevgilerimle,

--
roktas