ftp ye dosya atılamıyor

ftp server hemen karşımda aynı networkteyiz doğrusu bu sabah update-upgrade yaptım yanılmıyorsam 3 veya 4 dosyayı değiştirdi ama hangi dosyalar bilmiyorum

linux te çok yeniyim kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum ilk etapta basit bir ftp ile işe başladım ve şu an aktif bir şekilde kullanılıyo (şu an kullanılamıyo)

sabahtan beri tekrar tekrar aynı şeylere bakıyorum (passwd,proftpd.conf,groups,)gibi dosyalarda açıkçası fazla bişeyde bilmiyorum yardımlarınızı bekliyorum

Tekrar teşekkürler..