Mplayer Sorunu

Sorun mplayer -ao esd a.mpg yazınca çözüldü, hakkaten sesle kartıyla
ilgili problem varmış. Peki XMMS esd'yi kullanırken, X içerisindeki
başka bir uygulamadan ses duyabilecek miyim ? Çoklu ses ortamı için ne
yapmalıyım ?

Az önce bir sorun daha keşfettim. Video oynarken F'ye basarsam görüntü full ekran olmayıp aynı boyutta kalmaya devam ediyor...???

Bu arada Emre, senin dediğin yere baktım. GStreamer içerisinde ayarlarım
şöyle (ve başka bir seçimim yok özel seçim yapma dışında maalesef -
kesin bi sorun var...)

SES ==>

Öntanımlı İniş

  Çıkış: OSS - Open Sound System
  Yönlendirme: osssink

Öntanımlı Kaynak
  Giriş: OSS - Open Sound System
  Yönlendirme: osssrc

Video ==>

Öntanımlı İniş

  Çıkış: Özel - !! başka seçebileceğim birşey yok burada nedense :( !!
  Yönlendirme: xvimagesink

Öntanımlı Kaynak

  Giriş: Video for Linux (v4l)
  Yönlendirme: v4lsrc

Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.

Alper KANAT
http://raptiye.org