Re: s3 prosavage ddr on-board ekran kartý hatasý.

Sagolun,ama bu durumda yapýlacak birseyler olmali,sonucta win degil ki format
cozum olsun:}}birde dial up baglantý ile nette dolanmaya calisanlar icin surum
bulmak zor olabiliyor,bu surum icin 1 aya yakin bekledim,ilk elime gecen
cd'lerde bozuktu.yani mevcut surum uzerinde problemi mi cozebilirsem daha iyi
olacak.

konsoldan donanim denetimi nasil oluyor?sanirim bu isimi kolaylastirabilir?

Tekrar sagolun
murat