Re: listeden gelen mailleri reply etme sorunu

Merhaba,

Bu problem daha dogrusu belki problemde demek dogru degil eksiklik diyelim
sizden kaynaklanmiyor. Gelen Maillerin Header bilgilerinde "Reply-To:"
bilgisi icermedigi icin,"Reply" ile mail kimden gelmisse ona relpy
yapiliyor. Bu durumda, "Reply to All" gibi bir secenek ile listeye
gonderilebiliyor.

Cozumu basit aslinda fakat cozumun saglanmasi Debian tarafindan olmali.
Listede yoneticisi olarak ezmlm kullaniliyor diye biliyorum, ezmlm'de de
bu islemin cozumu "headeradd" dosyasina "Reply-To:
debian-user-turkish@lists.debian.org" ifadesinin eklenmesinden geciyor.

Sanirim bu eksiklik Debian'in diger listelerinde de olsa gerek. Cozum icin
belki Murat veya Recai Bey devreye girip, durumu Debian tarafina
iletebilirler.

Saygilarimla
Serdar Aytekin