Ufak bir debian server kurmak icin yardım

arkadaslar en sonunda ADSL ime kavustum ve linux konusunda calısmalar
yapmak istiyorum bunun için elimde olan eski bir 200 mmx bilgisayarı
ufak caplı bir server olarak kullanmak istiyorum

yapmak istediklerim sunlar:

1 - ftp hizmeti vermek istiyorum username ve pass ile giriş kabul
edecek ve baska turlu giris kabul etmeyecek (birkac kullanıcı olacak
ve çok yoğun kullanılmayacak)

2 - web server kurmak istiyorum ve mumkunse asp destekli olacak (yine
kendi denemelerim için kullanacağım)

3 - eger olursa birde mail server kurmak istiyorum

4 - son ve belkide en onemlisi bilgisayarıma kesinlikle uzaktan
erişimim olması gerekiyor bunu nasıl yapacagımı ayrıntılarıyla
anlatırsanız sevinirim x-window-system in IP paket tabanlı oldugunu ve
bu yuzden istenilen yerden linux u tam olarak kullanabilecegimizi
yazan yazılar okudum (vnc ve benzerlerini biliyorum ama yazıda
bahsedilen farklı) bunu yapmak için uzak bilgisayardada linuxmu kurulu
olması lasım yoksa linux a uzaktan bağlanmak için windows ta
kullanılabilirmi? eger cevabınız vnc ile yaparsın olacaksa soyle bir
sorum olacak vnc kullanabilmek için illa x calısıyormu olması gerekir
yoksa sadece consolda olsam yine vnc ile bağlanabilirmiyim?

oncelikle tum bunlar için bana n kadarlık bir hdd alanı lazım. bu
ishlemleri yapabilmek için hangi programları kullanmam lazım

bu kurulumu ayrıntılı anlatan bir dokuman bilen varsa cok iyi olur
linux ta cok iyi sayılmam.

arkadaslar cok soru sordum farkındayım isteyen istedigi soruyu
cevaplayabilir ve bu işin kurtlarınıda ayrıntılı yardıma bekliyorum.
bu arada ingilizcem yeterli olmadığı için link verecek arkadaşlar
turkce sayfaları tercih ederse sevinirim.

Şimdiden çok teşekkürler...
Koray