Re: CD Yazici

Merhaba,
Soylediginizi deneme sansini yeni buldum. Ama asagidaki satiri lilo.conf
dosyalisina eklememe ragmen bir sey degismedi. "cdrecord -scanbus", "can
not open scsi driver" hatasi veriyor. cdbakeoven ile baktigimda da aygit
/dev/hdc altinda, ide-cdrom olarak gozukuyor. SCSI bolumunde de "n/a"
yaziyor.

--
Herkese iyi calismalar...
E&Erdem