Re: jidgo

Aslinda gelecekte degil, uzun zamandir kullandigi ve ISO image'leri
indirmek için tercih ettigi yontem.

jigdo en temel anlamda sunu yapiyor.
ornegin debian 3.0_r0 icin once gereken .deb'ler cekiliyor ve bunlar
birlestirilerek iso dosyasi olusturuluyor.

Debian 3.0_r1 icin iso dosyasi olusturacagi zaman ise sadece degisen .deb
dosyalarini (degisen html dosyalari vs.) indiriyor, dolayisiyla bu sure 650
MB'lik yeni image'i indirmeye gore cok cok daha kisa oluyor.