Re: systemd

On 2014-09-15 17:16, Olof Johansson wrote:

> Jag gillade sysvinit (and still do!), men systemd ska väl gå bra det
> med...

Ja, har man problem med experimentella features och framåttänk så har
Linux aldrig varit ett bra alternativ för den som inte vill bli
missnöjd. För purister och traditionalister som vill bli vid det gamla
skulle jag rekommendera (mitt andra favorit-OS) OpenBSD.

Jag litar på Debian-ledningen. Det har jag gjort sedan 1990-talet, och
det har varit stor succé för min del.

/Joakim
--
 http://www.df.lth.se/~jokke/