Re: Regression ger suddig bild under Linux 2.6.38

On Sat, 2011-04-16 at 17:15 +0200, Martin Bergström wrote:
> 2. Vilket Debian-paket ska jag buggrapportera på? Eller bör jag
> buggrapportera upstream? Vilken upstream?

Uppströms, i de flesta fall finns det ingen tid över för
Debian-utvecklarna att agera mellanhand för buggrapporter. Du kan
däremot absolut rapportera både uppströms och i Debians bugtracker.

Instruktioner och vägledning
http://intellinuxgraphics.org/how_to_report_bug.html

Det finns även en mailinglista som Intels utvecklare hänger på: