Re: fristoende mediaspelare

Hej.

Den 30 december 2010 13:18 skrev Bardia Zakeri <bardiazakeri@gmail.com>:
> finns det någon fristoende mediaspealre som man kan koppla till sin tv eller
> så eller till sitt internetnätverk  som har talstöd som är linuxbaserad
> antingen med debian eller ubuntu i detta fallat me debian?
> för  apple har ju aple tv med talstöd den är den ända de andra sånna
> mediaspelare som är fristonde har inte tal massa konstiga menyer eller
> tutsch och sånt tack

Vad vill du uppnå?  Spela vilken sorts media?

Jag tror att de flesta inte har något stöd för talsyntes. såvida det
inte finns en i Gnome som har stöd via Gnome.  Någon annan kanske har
koll på det?

Men LinuxMCE (http://linuxmce.com/) kan kanske ha det.  Har för mig
att jag såg det i en film, men det var länge sedan jag tittade på det
programmet.

Gott Nytt År.
Anders