Re: Testing inte för vardagligt bruk (was: Re: Grafik för Intel 855GM trasigt i Squeeze/testing.)

On Mon, 12 Apr 2010, Sven Arvidsson wrote:

Problemet som uppkommer är att när det är dags att rapportera buggar
eller felsöka har testing det värsta från både stable och unstable:
gamla versioner, lång tid mellan fixarna, men ändå en ström av
uppdateringar med potentiella problem.

Ok. Jo jag håller med om det men så räknar jag inte in felrapportering av disten i min vardagliga verksamhet. Mitt testingsystem uppdaterar jag på sin höjd någon gång i månaden medan jag försöker hålla unstablesystemet uppdaterad med någon dags släpning.

Det lät värre än det var med andra ord =)

--
/brother
http://martin.bagge.nu