Vill du vara vänlig att förklara?

Vad är debian, jag har surfat runt och sett GNU m fl. Frivilliga organistioner som arbetar för freeware. Gör ni det också?

Var går gränsen för spam och reklamutskick (likt reklamblad i brevlådan)?

Vart går gränsen mellan telefonförsäljning och marknadsundersökningar som hos NIX?

Har man ett företag och reklam kan vara av betydelse, har man rätten att neka då?

Vart går gränsen? Själv får jag hundratals mejl av IDG, samt porrförsändelser vilka är mer kränkande än ett reklam erbjudande.

Kan du förklara vem du är och vad ditt företag egentligen gör?

Mvh Christine