Blackdown Java i Sid: Conflicting distribution

Jag använder Blackdown Java i Sid och har följande rad i sources.conf
för detta:

deb ftp://mirror.aarnet.edu.au/pub/java-linux/debian unstable non-free

Detta resulterar dock i följande när man kör 'aptitude update':

W: Conflicting distribution: ftp://mirror.aarnet.edu.au unstable Release
(expected unstable but got sarge)
W: You may want to update the package lists to correct these missing
files

Och visst, samtliga distributions- och kodnamn är symboliska länkar till
katalogen sarge, så tittar man i dists/sid/Release där så står det
mycket riktigt:

Suite: stable
Codename: sarge

Vilket ju är lite tokigt. Såhär har det varit sedan någon gång mellan
den 25 juni och den 5 augusti (däremellan var jag ute och såg mig
omkring, och datorn var avstängd). Jag har även prövat att använda en
annan spegel (Ibiblio).

Blackdowns hemsida (http://www.blackdown.org/) är... vi kan säga
"sparsmakad", och gjorde mig inte mera upplyst. Jag har också sökt
efter 'blackdown "conflicting distribution"' med hjälp av en populär
sökmotor, men det resulterade i noll träffar.

Visst, man kan ändra "sid" till "sarge" i sources.list, och då slutar
aptitude att klaga, men är det någon som vet varför Blackdown helt
plötsligt börjat bete sig såhär?

--
Alexander Nordström
http://lx.n3.net/