Re: X startar om slumpmässigt

On Thu, 01 Jul 2004 14:45:41 +0300, I posted to debian-user-swedish:
 > Inget väsentligt nytt men några ytterligare möjligen relevanta
 > observationer.

Ytterligare.

 > On Tue, 22 Jun 2004 15:17:53 +0300, I posted to debian-user-swedish:
 > Sedan dess har jag tillfälligt upphört att använda openoffice.org
 > (hjälpte inte) och nu nyss gjort en dist-upgrade i hopp om att det
 > skulle hjälpa. Gnome, Mozilla och många av de andra relevanta delarna
 > är nu utbytta mot nyare och förhoppningsvis stabilare motsvarigheter.
 > Och X också förresten.

Hjälpte inte. Däremot rekommenderade en kollega att jag skulle stänga
av DRI i X-servern (dpkg-reconfigure xserver-xfree86, välj bort dri i
en av de sista dialogerna där man kan välja vilka X-moduler som skall
köras) och nu har jag kört 4 dagar utan att krascha, vilket inte ännu
är bevis på någonting men i alla fall en smula hoppingivande (knack
knack, bonk bonk).

 > Som tycks vara skyldig till dessa korkade varningar. Buggrapport och
 > något slags sätt att komma runt detta på gång.

Ser ut som om min buggrapport hade provocerat ägaren att ge upp lavaps
helt och hållet :-) (#257140, #257561)

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/