x-keyboard samanbrott i testing

hmm... är det någon mer än jag som märkt av ett smygande samanbrott i x tangentbordshantering på sista tiden i testing.

började med att piltangenterna strulade för några veckor sedan. sen försvan < tangenten häromdan. men genom att byta tangentbordslayout med gnomes tangentbordslayoutapplet så fick jag tillbaks det, för att lite senare förlora shift och numlock.

caps lock tänder och släcker lampan, men påverkar inte storleken på tecknen som skrivs in.... mysko.

lah