Re: usb + zipdrive

On Tue, 20 Apr 2004 21:43:05 +0200, Per Olofsson <pelle@dsv.su.se>
posted to debian-user-swedish:
 > Jag tror att allt du behöver är hotplug, och så ska den dyka upp som
 > /dev/sda eller något liknande beroende på hur många lagringsenheter du
 > har inkopplade via USB.

Öh, förutsatt att det är en USB-enhet. Om det är en sådan där gammal
som kör över parallellporten eller SCSI eller någonting annat så borde
du säkert berätta lite närmare vad det är du har.

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/
cat | more | cat<http://www.iki.fi/era/unix/award.html>http://www.debian.org/