Re: En mailinglista har tagits bort verkar det som?

On Mon, 05 Apr 2004 [12:45],
    Bjorn Johansson (bjorn.johansson@4a-consulting.com) wrote:

> Hej!
>
> Går jag in på:
>
> http://lists.debian.org/users.html
> Så kan jag inte se debian-powerpc mailinglistan, utan jag måste först gå in på
> ports, sedan powerpc och sedan via den sidan debian-powerpc mailinglist.
> Har det alltid varit så här? Någon som vet varför?

Vad jag vet så har det alltid varit så, och det är väl logiskt att dela
upp de olika listorna för att enkelt hitta bland dem?

debian-powerpc är ingen userlista, det är lista för powerpc-porten.

<http://lists.debian.org/completeindex.html>

Där har du alla på en sida, om det skulle passa bättre.

/d

--
... david röhr              |      o_
.. unix systems consultant  | o/  /\   Solaris, AIX, HP-UX