Re: Starta program vid uppstart av X window

Det finns alltså inget smidigt debian-sätt att hantera detta på? Jag vill
helst låta Debian hantera alla sådana här detaljer åt mig, så jag slipper
hålla reda på saker själv när man uppgraderar och liknande, och bara ha
enda fil där jag lägger in mina egna grejer i. På skolan, där de kör
solaris, kan man ställa in nån Xlogin fil som gör bara exakt såna simpla
grejer.