Re: Apache ssl på port 80 [was: Lite frågor igen]

Michael Dalvald wrote:

> Efter 10 sek googling:
> "The Apache-SSL package is an Apache webserver extension.
> BEN-SSL is released as a patch to a specific Apache version
> by Ben Laurie."

Hittade jag inte då. ( Eller kanske hittade det men va för trött o less
på det hela så jag missade det. ) Men tack ska du ha. :)

Hmmm...Då måste man baka in patchen i såsen va?

Det är väl hur bökigt som helst om man har en del moduler o liknande som
åxå ska med?

Har bara patchat med grsecurity. ( Så är inte så haj på det. )

Kanske är daxz att jag ger upp min tanke på Ben-SSL. :)

> Varför i hela friden vill du ha Ben-SSL om du INTE vill ha
> kryptrering? (Om du dessutom enligt tidigare mail redan har
> en vanlig apache igång....)

Hehe, Vill du verkligen veta det? :)
Jorå, Det är den enda modulen jag inte har. Som jag vill ha. :)
Jo jag vet, nöööödvändigt. Men man är som man är.
Efter det är jag säkrare än er alla tillsammans. ;)

/Thomas