Re: Clustra med debian...

Hej alla,

relaterat till att clustra med Debian undrar jag om det är någon som tänkt på att det borde gå att bygga ett rätt trevligt (dvs billigt) cluster med X-boxar nu:-)

En praktisk fråga är såklart vad man kan använda sitt cluster till - raytrace och matematiska tillämpningar såklart - men för "hemmabruk"? Går det snabbare att rippa till DivX tex?

/Rikard