Re: Telia och port 25, eller det rycker i snöret...

Eftersom jag har kontakter långt in i Telia har jag försökt ta reda på
hur denna låsning är uppbyggd. Sanningen (enligt mycket välinitierade
källor) är att Telia inte låst port 25, utan att den blockad som många
på den här listan finner, är en annan typ av låsning, tyvärr vill de
inte berätta hur de stängt till det.

/Tomas