Re: Partycje 3TB

W dniu 18 marca 2011 18:46 użytkownik Marek Żakowicz <marek.zakowicz@gmail.com> napisał:
Witam,

W dniu 17 marca 2011 19:33 użytkownik Wojciech Ziniewicz
<wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:
> Druga rzecz ktora jeszcze przyszla mi do glowy jesli chodzi o minusy exta to
> zdarzalo mi sie ze ubywalo automagicznie miejsca na dysku - tzn du -hs /
> pokazywal zupelnie co innego niz df -h . Nie wiem do konca czym jest to
> spowodowane, ale zdarza mi sie to raz na pol roku na maszynie do zbierania
> logów w sieci ,ktora na vmstacie ma praktycznie 20-40 iowait (tzn. dosc
> mocno pisze na dysk )

tak jak pisal kolega - to byla opcja gdzie skasowalem plik, ale jakis proces caly czas pisal do handlera . ubicie procesu zalatwialo sprawe - nie wiem czy pod xfsem lub reiserem jest podobnie.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://www.rfc-editor.org/rfc/rfc2324.txt