From: Gajosew [mailto:serweryn666@tlen.pl]
Sent: Wednesday, November 10, 2010 12:30 AM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Serwis

Witam

Od pewnego czasu powróciłem do dawno zarzuconego projektu otwartego systemu do zarzadzania serwisem komputerowym (rewersy, kontrola obciążen serwisantów itp...).
System oparty na postgresql/apache/php.

Mam pytanie czy system może  spotka się z zainteresowaniem uzytkowników Linuxa, gdzie najlepiej go opublikować i na jakiej licencji.

Pozdrawiam

Gajosew