Re: głupie pytanie

Witam,

Bardzo dziękuję za pomoc - faktycznie przez to zamieszanie z domenami na o2.pl byłem zapisany z dwa razy :)

Pozdrawiam
Maciej Kóska

Jacek Kawa pisze:
Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Maciej Kóska napisze:

Sorry ale nie wiem czy to coś z moim klientem newsgroups (thunderbird) czy tak jest na grupie i może jest jakaś tego zasadność a ja nie wiem....ale znów inne grupy czytam bez tego problemu (debian-firewall, debian-laptops), mianowicie wszystkie wiadomości z debian-user-polish dostaję podwójnie

Porównaj nagłówki obu kopii (w TB będzie się to pewnie nazywało "widok szczegółowy"
albo jakoś podobnie). Zwróć uwagę na ścieżkę Received (od źródła do
celu => od dołu do góry) i ewentualne różnice w adresach mailowych.

Pozdrawiam